God stemning på Sparebanken Vest Påskecamp i Stryn!

Postet av Stryn Fotball den 28. Mar 2024

Måndag og tysdag i Påskeveka arrangerte Stryn Fotball Sparebanken Vest Påskecamp for born og ungdom i alderen 8-15 år! Instruktørar var Marius Hagen og Rune Sulen, som hadde satt saman spennande og morosame øvelsar for deltakarane. Etter øktene var det matservering og sosialt samvær i cafeen.

Stryn Fotball takkar deltakarane, instruktørane og vår sponsor Sparebanken Vest for fine dagar på stadion. Ei ekstra stor takk til Edel og Magnar Rekdal som nok ein gong stilte opp med matservering til deltakarane!

Stryn Fotball skal også i 2024 arrangere Tine Fotballskule!

Postet av Stryn Fotball den 26. Mar 2024

Tine Fotballskule er Norges Fotballforbund sin offisielle Fotballskule og Stryn Fotball er også i 2024 ein av klubbane som skal arrangere fotballskulen. Nedanfor finn du litt info om Tine Fotballskule i Stryn og link til påmeldingsskjema.

Når: 24.06-27.06 frå 10.00-15.00

Alder: 7-12 år (født 2012-2017)

Stad: Stryn Stadion

Pris: kr 1.200,- (Søskenmoderasjon: kr 900,- for born nr 2) Betalast ved påmelding til Stryn Fotball - konto 3790.13.72765 eller VIPPS til 105182

Påmeldingsfrist: 15.06.23

Link til påmeldingsskjema:

Treningskamp mot Eid i kveld!

Postet av Stryn Fotball den 20. Mar 2024

Stryn og Eid sine guttelag (G15-17) spelar treningskamp på Stryn stadion i kveld (onsdag 20.mars) kl 19.

Alltid kjekt med eit lokaloppgjer!

10 minutt direkte soning for protestar!

Postet av Stryn Fotball den 14. Mar 2024

Som einaste krets i landet skal NFF Sogn og Fjordane teste ut direkte soning i 10 min for protestar mot dommaravgjersler.

Dette er eit kontroversielt pilotprosjekt, som har skapt mykje debatt. Nokre trudde til og med det var ein aprilspøk, og måtte på med lesebrillene for å sjekke kalenderen. Men dette er slett ingen bløff.

Prosjektet skal testast ut i 3. divisjon for kvinner og 4. divisjon for menn og ned til jenter og gutar 13 år. 10 minutt direkte soning skal nyttast. For kamper med 80 minutt eller mindre vil spelarar sona i 5 minutt, ikkje 10.

Les saka frå NFF Sogn og Fjordane her:

Florø og Hubert vart for sterke

Postet av Stryn Fotball den 13. Mar 2024

Stryn sin einaste målscorar i kveld, Tomas Eikenes Tjellaug (foto Stig Høynes, haugenfotball.no)

Trenar Jon-Terje Tjellaug etterlyste meir trøkk i laget sitt, men såg også enkelte lyspunkt.

- Vi gjev det eit forsøk. Eg er fornøgd med måten vi spelar av første pressledd til tider. Også ok fornøgd med vårt eige presspel i enkelte periodar. Sjølv om Florø ledar 3-0 til pause syns eg ikkje dei skapar all verden på oss denne omgangen. Dei skapar meir i andre omgang, sjølv om dei her scorar berre eitt. Vi lærer at vi må opp på eit høgre nivå når det gjelde duellspel, intensitet, forflytning og balltempo. Kommunikasjonen innad i laget må også bli betre. Vi får stå på vidare og bygge stein på stein.

Les referat på Firda Live her:

Stryn - Florø: 1-4 (0-3)
1.kval.runde NM, Stryn stadion, onsdag 13.03.2024

Mål:
0-1 Oghenetega Agberhiere (11 min)
0-2 Hubert Karol Wdowiak (22 min)
0-3 Hubert Karol Wdowiak (24 min)
0-4 Tobias Grotle Herstad (53 min)
1-4 Tomas Eikenes Tjellaug (straffe 65 min)

Stryn:
Christian Strand - Jonas Hopland, Johannes Fredheim, Jesper Jepsen, Marcel Kucab - Ole-Ivan Glosvik Espeland, Tomas Eikenes Tjellaug, Jan Marius K. Brekke (Sokrates Ullebø Hool i 16 min) - Mohammad Ali, Sigve Aabrekk (Georg Hopland i 35 min), Vegard Sæten Hopland (Simen Hopland i 22 min).

Hubert Wdowiak synte seg vanskeleg å stoppe   (foto Stig Høynes, haugenfotball.no)

Mohammad Ali lurer eit par blåtrøyer  (foto Stig Høynes, haugenfotball.no)

Øystein Hesjedal og Jon-Terje Tjellaug. Dei diskuterer neppe strikkeoppskrifter. (foto Stig Høynes, haugenfotball.no)

Johann Sigurdsson måka ned ei pølse med brød etter kampslutt. Skrubrus, sennep og ketsjup er innan rekkevidde (foto Stig Høynes, haugenfotball.no)