Kretsens Blå diplom til Rune Ommedal, Roar Haugstveit og Anders Maurset

Postet av Stryn Fotball den 27. Nov 2023

Denne helga var heile fotballfamilien i NFF Sogn og Fjordane samla til Kretsting i Førde. Som vanleg stod adminsitrasjon og styret i fotballkretsen for eit flott arrangement, med ei god blanding av fagleg innhald, Framlegg til avrøysting frå både klubbar og krets, pristudelingar og festmiddag.

Fleire stryningar fekk tildelt diplomar som synleg bevis for god innsats for lokalfotballen. Som kjent fekk Evy Rossetvik tildelt kretsen sitt Gullmerke for særskild stor og lang teneste. I tillegg fekk Rune Ommedal, Roar Haugstveit og Anders Maurset kretsen sitt Blå Diplom for sin mangeårige innsats for Stryn Fotball. Vi gratulerer alle saman med velfortente prisar!

Stryn var også representert på underhaldningsfronten på Kretstinget. Roy Aron Myklebust dukka stadig vekk opp på scena som fleire av sine kjende og kjære figurar, til stor applaus og latter frå salen!

Stryn Fotball vil takke Kretsen og klubbane for nok eit flott Kretsting!